Niedrogi nocleg w centrum Kołobrzegu niedaleko morza

Na pierwszy tegoroczny wyjazd postanowiliśmy wybrać się już w maju. Z racji tego, że święta majowe wpadły w środę i piątek, wzięliśmy z mężem trzy dni wolnego i mogliśmy dzięki temu wyjechać na cały tydzień. Zabraliśmy ze sobą oczywiście naszego synka. Wybór padł na polskie morze.

Kołobrzeg – niedrogi nocleg w centrum niedaleko morza

noclegi w Kołobrzegu blisko morza tanioWiedzieliśmy, że nie będziemy się kąpać. Interesowały nas głownie spacery brzegiem morza. Wybraliśmy Kołobrzeg, bo znajduje się tam Muzeum Oręża Polskiego, które bardzo chciał zobaczyć nasz ośmioletni synek Sebastian. Za noclegiem zaczęliśmy się rozglądać odpowiednio wcześniej. Jak się okazało noclegi w Kołobrzegu blisko morza tanio wcale nie trudno znaleźć. Najpierw szukaliśmy w internecie, ale w końcu wybraliśmy ośrodek polecony przez znajomego mojego męża. Zdecydowało głownie to, że hotelik był przyjazny dzieciom. Na jego terenie znajdował się plac zabaw i można było skorzystać z animacji dla dzieci. Czekała nas długa podróż samochodem. Jechaliśmy aż z Poznania. Pokój był skromnie urządzony, ale bardzo schludny. Mieliśmy własną łazienkę wraz z prysznicem. Łóżka były wygodne. W sam raz na zasłużony odpoczynek po dniu pełnym wrażeń. W hotelu zawsze rano jedliśmy pyszne śniadanie. Sebastian na początku trochę marudził, ale w końcu udało się w niego wmusić chociaż płatki z mlekiem. Na zwiedzanie zabieraliśmy ze sobą prowiant. Mieliśmy szczęście do pogody. Tylko raz padał deszcz i było całkiem ciepło.

Z wyjazdu wróciliśmy zadowoleni i wypoczęci. Dostaliśmy zastrzyk energii i mogliśmy wrócić do pracy. Sebastian pokazywał w szkole pamiątki kupione w Muzeum Oręża. Najbardziej cieszył się z drewnianego miecza i hełmu, w którym chodził przez cały wyjazd. Spędziliśmy miło czas w gronie rodziny. Mam nadzieję, że jeszcze to powtórzymy.